Гарантія та Сервіс


Умови гарантії

У разі гарантійного випадку (необхідності ремонту) вся продукція обслуговується авторизованими сервіс-центрами. Підставою для гарантійного обслуговування є оригінальний гарантійний талон із зазначенням дати продажу та штампом нашого магазину. Адреси та телефони сервісних центрів містяться у гарантійному талоні.
 
Початок гарантійного терміну обчислюється з моменту передачі товару продавцем покупцю.
 

У гарантійному ремонті може бути відмовлено у випадках:

  • недотримання покупцем вимог виробника, зазначених у гарантійному документі;
  • недотримання правил експлуатації, зазначених в інструкції з експлуатації цього виробу;
  • недотримання правил встановлення;
  • відсутності оригінального гарантійного документа;
  • за відсутності в гарантійному документі таких відомостей: дати продажу, печатки організації-продавця, підписи продавця;
  • внесення будь-яких виправлень (змін) до тексту гарантійного документа;
  • ремонту не уповноваженими на це особами, якщо такий ремонт спричинив несправність у роботі виробу;
  • розбирання виробу, зміни конструкції та інших втручань, не передбачених інструкцією;
  • необхідність заміни освітлювальних ламп, фільтрів, а також скляних і пластикових деталей, що переміщуються вручну;
  • неправильне використання витратних матеріалів або використання витратних матеріалів, непридатних для цього виробу;
  • несправностей та пошкоджень, спричинених екстремальними умовами та дією непереборної сили (пожежа, стихійні лиха тощо);
  • недбалого зберігання та/або недбалого транспортування власником;
  • ушкоджень (відмов) техніки або порушень її нормальної роботи, спричинених тваринами або комахами;
  • увімкнення виробу в мережу з неприпустимими параметрами;
  • використання виробу з метою, для якого воно не призначене;
  • попадання у внутрішні робочі обсяги сторонніх предметів, дрібних деталей одягу, рідин або залишків їжі.

Обмін та повернення товару неналежної якості здійснюється виключно за висновком авторизованих виробником сервісних центрів.

 

Умови обміну та повернення

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.
 
Обмін і повернення може бути здійснено лише один раз за умови, що товар належної якості, не був у вжитку, у покупки збережено товарний вигляд, споживчі властивості, збережені всі аксесуари, документація, що входять до комплектації товару, та не порушено їх упаковку *, збережені пломби, фабричні ярлики, товарні чеки, програмне забезпечення не зазнавало змін.

 

Обміну та поверненню не підлягають:

  • товари в одноразовій упаковці, якщо вони були розпаковані;
  • товари, що не підлягають обміну відповідно до "Законом про захист прав споживачів": товари для особистої гігієни та туалету (наприклад, епілятори, електробритви, машинки для стрижки волосся);
  • товари, які вже експлуатувалися для приготування їжі або для термічної обробки продуктів;
  • автомобільна техніка після встановлення її в автомобіль;
* - часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне, невідновне пошкодження (правильне розкриття картонної упаковки її порушенням не є).
 
Повернення та обмін товару, в якому є істотний недолік підтверджений актом АСЦ проводитися за наявності повного комплекту згідно з інструкцією виробника, документа, що підтверджує купівлю, акта АСЦ, гарантійного талона, заяви про повернення або обмін.
 
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця на протязі 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та налидокументів, що підтверджують факт покупки.
 
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
 
Ці умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.